5 praktilist ideed, kuidas brändifotodest maksimum võtta, isegi kui sul pole professionaalset fotograafi
Hea sisu ei pea tähendama kalleid stuudiovõtteid või tippfotograafi palkamist.
Kui sul on väike bränd, personaalne toode või teenus, siis brändifotod võivad olla lihtsad, ausad ja tehtud kasvõi telefoniga – ja ikka töötavad!
Siin on 5 ideed, kuidas luua sisu, mis näeb hea välja ja kõnetab su sihtrühma 👇
💡 1. Kasuta loomulikku valgust
Kõige lihtsam trikk – mine akna äärde! Päevavalgus teeb naha ilusaks, tooted kirkaks ja annab loomuliku tunde. Vali hommik või hiline pärastlõuna – see on nn “soft light”.
📱 2. Telefoni kaamera ON piisav
Ära jää kinni sellesse, et sul pole “päris kaamerat”. Ka iPhone või Samsung teeb täiesti piisavalt häid pilte.
Puhasta lihtsalt kaamera ja hoia käsi stabiilselt – või toeta telefon vastu midagi.
🧺 3. Lisa kontekst (ehk loo lugu)
Ära pildista toodet lihtsalt valgel taustal – näita seda kasutuses.
Näiteks: küünal põlemas hubases toanurgas, jogurt hommikusöögilaual või telefonituge kasutav klient tööl.
🧍♀️ 4. Kasuta iseennast modellina
Jah, just – inimlikkus müüb! Kui sul pole kedagi pildistada, kasuta ennast! Kasvõi peegelselfie või ajastaamera.
Autentsus = usaldus = müük.
🖼️ 5. Pildista rohkem kui 1 nurga alt
Iga toode või hetk väärib mitut vaadet: ülevalt, külje pealt, detailina.
See annab sulle hiljem rohkem materjali – saad storydesse, feedi ja reklaamidesse eri pilte.
✨ Kokkuvõte
Brändifotod ei pea olema täiuslikud – nad peavad olema ehtsad ja sihtrühmale relevantsed. Ja need 5 ideed aitavad sul seda just praegu alustada.
Kui vajad visuaalset tuge, saad alati pöörduda ka UGC loojate poole – mina olen siin, et aidata!